ویژه مطالعه برای عموم




مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره زندگی
، قصد دارد مطالبی را با عنوان ویژه مطالعه عموم فراهم و انتشار نماید. از مخاطبان محترم سایت مرکز انتظار می رود گاه گاهی به این صفحه از سایت مراجعه نمایند و از همکاران متخصص مرکز و دیگر اعضای حرفه انتظار می رود نسبت به تهیه و ارسال مطالب اقدام نمایند تا با نام خودشان در سایت منتشر شود.

 

۴ روش کنار آمدن با افرادی که خیلی خوب نیستند
۴ روش کنار آمدن با افرادی که خیلی خوب نیستند
مدیر سایت
/ دسته بندی ها: مطالعه برای عموم

۴ روش کنار آمدن با افرادی که خیلی خوب نیستند

افرادی هستند که چندان گرم و دوست داشتنی نیستند و تنش ایجاد می کنند.

 

نویسنده: سوزان کراوس ویتبورن

مترجم: عاطفه محمدصادق

وقتی کنار فرد خوبی قرار می گیرید این را متوجه می شوید. آنها دلنشین اند، به شما احساس خوبی در مورد خودتان می دهند و همیشه نگاه مثبتی دارند. اما افرادی هم هستند که چندان گرم و دوست داشتنی نیستند و تنش ایجاد می کنند.

فرض کنید با گروهی در حال کار روی یک پروژه هستید. یکی از اعضا مدام اظهار نظرهای تند و تیز می کند. یک شب پیامی از این فرد می گیرید که واقعا تحریک می شوید جواب بدی به او بدهید. اما درست قبل از زدن کلمه "ارسال" تصمیم میگیرید بیخیال جواب دادن شوید.

جواب ندادن به چنین فردی از کسی که مدام باعث آزار می شود فکر خوبی است. بدرفتاری با کسی که خوب نیست و درست رفتار نمی کند کار راحتی است. اما اگر خودتان را فرد خوبی می دانید، این مسیر خطرناک است.

گذشته از علت بدرفتاری این افراد، چند پیشنهاد وجود دارد که می تواند به شما در کنار آمدن با این افراد کمک کند:

1.بد و بیراه  را با بد و بیراه جواب ندهید: خب! همه افراد بلدند فحش بدهند و کار سختی نیست اما ارزش های شما چه می گوید؟ دوست دارید شبیه او باشید؟یا دوست دارید در بر خورد با هر فردی خودتان تصمیم بگیرید چطور برخورد کنید؟

2.از خودتان بپرسید آیا خوب نبودن خودم را به دیگری نسبت می دهم یا نه: درواقع آیا شما واقعا با آدم بدی رو به رو هستید یا خودتان هم آن موقع حال خوبی نداشتید و خوب برخورد نکردید؟ اگر اینطور است شاید لازم باشد کمی حق به او بدهید.

3.در آرام کردن فرد مقابل زیاده روی نکنید: اینکار گاهی نتیجه عکس می دهد. در مورد انگیزه و نیت واقعی خود صحبت کنید اما تلاش نکنید همه چیز را درست کنید.

4.اگر وضعیت اجتناب ناپذیر است، آن را بپذیرید: شاید خشمتان را نتوانید تغییر دهید اما رفتارتان را می توانید عوض کنید. "رها کردن" به شما کمک می کند به خاطر رفتارهای منفی شخص دیگر، ناراحت نشوید

 

حقوق معنوی محفوظ و ذکر منبع با کتاب‌شناسی زیر بلامانع است:

کراوس ویتبورن، سوزان. محمدصادق، عاطفه. (۱۳۹۹). چهار روش کنار آمدن با افرادی که خیلی خوب نیستند. برگرفته در روز؟؟ سال؟؟ از سایت مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره  زندگی HTTP://MRMZ.IR/ 

مطلب قبلی کنار آمدن با روزهای بلاتکلیفی
مطلب بعدی چطور با مهربانی "نه" بگوییم
چاپ
2993 به این مطلب امتیاز دهید:
3/5

دیدگاه خود را درج فرمایید

افزودن دیدگاه

x
اخبار و رویدادهای جدید
0 10378

پیام تسلیت

 

مرکز مشاوره ی زندگی با نهایت تاسف و تاثر درگذشت برادر گرامی جناب آقای دکتر مرتضی کشمیری را خدمت ایشان و خانواده‌ی محترمشان تسلیت عرض نموده و صبر جزیل  ‎برای ایشان آرزومند است.

0 21304

کارگاه های عموم

فرزند پرورری - مقابله با اهمالکاری - مدیریت خشم - ارتباط موثر بین فردی - تربیت جنسی - آموزش جراتمندی - مهارت های ارتباط موثر زناشویی

RSS
پیوستن به دریافت کنندگان پیامک های مرکز

  

قابل توجه علاقمندان دریافت اخبار کارگاه های تخصصی 

جهت دریافت اخبار و کارگاه های مرکز مشاوره زندگی به آدرس زیر مراجعه نمایید.

لینک سامانه پیامکی اخبار و کارگاه های مرکز مشاوره زندگی

 

 

 

قابل توجه علاقمندان دریافت اخبار کارگاه های ویژه عموم

جهت دریافت اخبار کلاس های مرکز مشاوره زندگی به آدرس زیر مراجعه نمایید.

لینک سامانه پیامکی اخبار کلاس های مرکز مشاوره زندگی