X

یادداشت های دکتر حمید پورشریفی

یاداشت های اجتماعی - حرفه ای دکتر حمید پورشریفی
سری اول کارگاه های مداخله در بحران
مدیر سایت
/ دسته بندی ها: یادداشت

سری اول کارگاه های مداخله در بحران

شروع از 18 بهمن

 

سری اول کارگاه‌های مداخله در بحران

💠 گاهی بحران‌های طبیعت ساخته و گاهی انسان‌ساخته از راه می‌رسند و انسان‌ها را با مشکلات و آسیب‌های جدی مواجه می‌سازند که غلبه بر آنها بدون کمک حرفه‌ای مقدور نیست. لازم است روان‌شناسان و مشاوران با مداخلات روان‌شناختی در بحران‌ها آشنایی یابند. در خصوص بحران‌هایی نظیر بلایا و خودکشی، علاوه بر روان‌شناسان، مشاوران و روان‌پزشکان، لازم است حتی مددکاران اجتماعی و پزشکان عمومی نیز آموزش‌های لازم را دریافت نمایند.

❇️ براین اساس، مرکز مشاوره زندگی، در نظر دارد سری اول کارگاه‌های مداخله در بحران (خودکشی، بلایا، پیمان شکنی زناشویی) را در بهمن و اسفند 98 و سری دوم را (با عناوین دیگری نظیر شکست عاطفی) در بهار 99 با تدریس دکتر حمید پورشریفی، دانشیار روان‌شناسی سلامت دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، برگزار نماید.

🔸 کارگاه‌ها مستقل از همدیگر هستند و نیازی به گذراندن همۀ آنها وجود ندارد.

🔸  برای شرکت در کارگاه‌ها، داشتن حداقل کارشناسی روان‌شناسی و مشاوره الزامی است. روان‌پزشکان، پزشکان عمومی و مددکاران اجتماعی هم می‌توانند ثبت نام نمایند. 

🔸 گواهی از طرف مرکز مشاوره زندگی صادر می‌شود در عین حال برای اخذ امتیاز بازآموزی از سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره اقدام شده است و در صورت اخذ مجوز، مراتب در سایت مرکز (www.mrmz.ir ) اطلاع رسانی خواهد شد.

🔸 هر کارگاه 8 ساعت از 8:30 تا 16:30 همراه با ناهار و پذیرایی میان وعده، هزینه هر کارگاه 240 هزار تومان بوده و برای دانشجویان 10 درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.

❇️ برای ثبت نام می توانید با مرکز مشاوره زندگی به صورت تلفنی (88230956-8) تماس حاصل فرمایید.

🔸 مسیرهای ارتباطی دیگر عبارتند از ارسال پیام به تلفن همراه 09109187028 یا پیام به دایرکت اینستاگرام مرکز با اکانت mrmzir 

 

 

مطلب قبلی در روزهای سخت مراقب خود باشیم.
مطلب بعدی آیا ممکن است ...؟
چاپ
1773 به این مطلب امتیاز دهید:
هیچ امتیازی موجود نیست

دیدگاه خود را درج فرمایید

افزودن دیدگاه

x