دکتر ناصر صبحی قراملکی

02188230956 تا 8  - 09109187028
کانال تلگرام تخصصی  -  کانال تلگرام عموم

دکتر ناصر صبحي قراملكي

 بسمه تعالی

 

 

مشخصات فردی

نام:ناصرنام خانوادگي :صبحي

نام پدر:اصغرمحل تولد:تبريز

سال تولد:1346وضعيت تاهل:متاهل

زبان مادري:تركي آذري مذهب:شيعه

- آدرس الکترونیکی : Aidasobhi@YAHOO.COM

 

 

 

نشاني:محل كار:1) دانشگاه محقق اردبيلي- دانشكده علوم انساني- گروه روانشاسي.تلفن:5516401 ( 0451 )

 

2) تهران-بزرگراه جلال آل احمد-زیر پل نصر-کوی پروانه-کوچه پرنده-گوچه شانزدهم-پلاک 6-سازمان نطام روان شناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران-معاونت آموزش و پژوهش.

شغل و سمت فعلي: عضو هيات علمي گروه روانشناسي دانشگاه محقق اردبيلي

 

 

2-سوابق تحصيلي

درجه علمي

رشته تحصيلي

سال اخذ

دانشگاه

شهر

استان

كشور

كارشناسي

روانشناسي باليني

1372

دانشگاه تبريز

تبريز

آ.شرقي

ايران

كارشناسي ارشد

روانشناسي عمومي

1375

دانشگاه علامه طباطبايي

تهران

تهران

ايران

دكتري تخصصيPh.D))

روانشناسي

1385

دانشگاه تربيت مدرس

تهران

تهران

ايران

 

 

3- افتخارات:

1-دانشجوي نمونه كشوري در دوره دكتري تخصصي روانشناسي در سالتحصيلي 1383-1382 با معدل36 / 18

باچهار عنوان تاليف،سه طرح تحقيقاتي و 5 عنوان مقاله علمي ودريافت لوح افتخار از رياست محترم جمهوري و

رياست محترم دانشگاه تربيت مدرس.

2- دانشجوي رتبه اول امتحان جامع دوره دكتراي روانشناسي دانشگاه تربيت مدرس.

3- دانشجوي رتبه اول دوره آموزشي دكتراي روانشناسي دانشگاه تربيت مدرس.

4- دانشجوي رتبه اول امتحان ورودي دوره دكتراي روانشناسي دانشگاه تربيت مدرس.

5- دانشجوي رتبه دوم دانشكده روانشناسي و علوم تربيتي دانشگاه تبريز در مقطع كارشناسي روانشناسي

6-اخذ مقام و عنوان" كتاب سال دانشجويي" براي تاليف كتاب اختلالات يادگيري.

4- سوابق پژوهشي

الف)طرحهاي تحقيقاتي خاتمه يافته:

1-بررسي اثر تداخل در يادگيري دانشجويان..... دانشگاه محقق اردبيلي،معاونت پژوهشي 1379.

2-بررسي ميزان همه گير شناسي اختلالات رواني دانشجويان ورودي 82-81 دانشگاه محقق اردبيلي.معاونت پژوهشي 1381.

3-بررسي ميزان جرات ورزي دانش آموزان استان اردبيل و مقايسه اثر بخشي دو تكنيك ايفاي نقش و سرمشق گيري در ميان دانش آموزان استان اردبيل.دفتر كارشناسي تحقيقات سازمان آموزش و پرورش استان اردبيل.

4-همكاري به مدت سه سال در طرح كشوري "تهيه و ساخت مجموعه آزمون تشخيص استعداد تحصيلي" مجري طرح استاد فقيد دكتر محمد نقي براهني.وزارت آموزش و پرورش ، معاونت پژوهش و برنامه ريزي،1377-1372

5- بررسي تحليلي احكام انضباطي دانشجويان سراسر كشور و شناسايي عوامل موثر در گرايش به تخلفات انضباطي.وزارت علوم،تحقيقات و فناوري.معاونت دانشجويي.كميته مركزي انضباطي دانشجويان.1384 .

6- بررسيي سلامت رواني و پيشرفت تحصيلي دانشجويان در گروههاي جامعه سنجي. معاونت پژوهشي دانشگاه محقق اردبيلي1387.

7- بررسي تاثير آموزش مهارتهاي زندگي در سلامت رواني و عزت نفس دانشجويان دانشجويان. معاونت پژوهشي دانشگاه محقق اردبيلي1388.

8- ساخت و استاندارد سازی مقیاس ملی سلامت روانی دانشجویان.وزارت علومتحقیقات و فناوری.دفتر مرکزی مشاوره دانشجویی.1388.(عضو شورای ناظرین).

ب)طرحهاي تحقيقاتي در حال اجرا:

1-

5- تاليفات

الف(كتاب و جزوات درسي دانشگاهي):

1- "اختلالات يادگيري با رويكرد تشخيصي و درماني".انتشارات سروش1380.اين كتاب در سال 1380 به عنوان كتاب سال دانشجويي برگزيده شد.

2- "علم النفس از ديدگاه دانشمندان اسلامي". انتشارات شركت تعاوني خدمات آموزشي كاركنان سازمان سنجش كشور.1381 چاپ اول.1385 چاپ سوم.

3- "روانسنجي(سنجش و اندازه گيري)".انتشارات سنجش1382 چاپ اول.و 1384 چاپ دوم

4-"روانشناسي مرضي(آسيب شناسي رواني)".انتشارات جهاد دانشگاهي تهران1388.(مراحل نهايي تاليف)اين كتاب قبلادر سال 1382 بصورت جزوه توسط انتشارات سنجش چاپ شده و براي استفاده داوطلبان كارشناسي ارشد مجموعه روانشناسي در سطح كشور توزيع شده است.

5-كتاب درسي "تفاوتهاي فردي".انتشارات دانشگاه جامع-علمي كاربردي1386.(اين كتاب قبلا به عنوان جزوه درسي دانشجويان چاپ شده و از سال 1382 منبع درسي اعلام شده است).

6-"روانشناسي رشد". انتشارات جهاد دانشگاهي(مراحل نهايي تاليف).اين كتاب از سال 1382 به عنوان جزوه اموزشي كارشناسي ارشد در جهاد دانشگاهي تهران تدريس مي شود.

7-همكاري در ترجمه سه فصل از كتاب" مقدمه اي بر روانشناسي اجتماعي از منظر اروپائيان.ولفگان اشتروبه و ميلز هيوستون (جواد اژه اي و همكاران1383).

8-روانشناسي صنعتي.انتشارات دانشگاه مجازي نور طوبي.1386.

10-جزوه آموزشي راهنماي آموزش خانواده نوجوانان دوره دبيرستان و جوانان در آستانه ازدواج.انجمن اولياء و مربيان وزارت آموزش و پرورش.1387

11-کتاب روانشناسی رشد کودکی. انتشارات دانشگاه جامع-علمي كاربردي(مراحل نهايي تالیف ).

 

 

ب)مقالات علمي داخل كشور:

1-هنجاريابي آزمون بينايي-حركتي بندر گشتالت در مدارس ابتدايي تبريز.مجله علمي پژوهشي پژوهشهاي روانشناختي.دوره 4 شماره 1 و 2 زمستان 1375.

2-بررسي اثر بخشي شناخت درماني و آموزش مهارتهاي مطالعه در درمان دانشجويان مبتلا به اضطراب امتحان.مجله علمي پژوهشي روانشناسي.دانشگاه تبريز.شماره 11-زسشتان 1387

3-رابطه هوش هيجاني با خود كار آمدي وسلامت رواني دانش آموزان ممتاز و عادي.مجله علميپژوهشي دانش و پژوهش در روانشناسي.دانشگاه ازاد اسلامي واحد خوراسگان(پذيرش چاپ اخذ شده و در نوبت چاپ قرار دارد.اينجانب به عنوان همكار دوم در مقاله مذكور هستم)

4--همه گيرشناسي اختلالات رواني در دانشجويان ..... خلاصه مقالات دومين سمينار سراسري دانشجويان.دانشگاه تربيت مدرس اسفند 1383.

5- مقايسه اثر بخشي تغيير نگرش معتادان تزريقي قيل و بعد از مراجعه به مركز ( )كرج.فصلنامه علمي-پژوهشي بهداشت رواني(در مرحله داوري نهايي).

6-استرس و تكنيكهاي مقابله با آن. مجموعه مقالات اولين سميناربهداشت رواني در دانشگاه محقق اردبيلي،1380.

7-خلاقيت و روشهاي پرورش آن در كودكان.مجله رشد،تكنولوژي آموزشي.شماره6 سال تحصيلي 1379-1378.

8- تاثير تلوزيون بر رشد شناختي كودكان. مجله رشد،تكنولوژي آموزشي.شماره7 سال تحصيلي 1379-1378.

9- ترس از مدرسه و روشهاي درمان آن. مجله رشد،تكنولوژي آموزشي.شماره3 سال تحصيلي 1380-1379.

10-واكنش والدين و مربيان به عملكرد تحصيلي كودكان و تاثير آن بر بهداشت رواني دانش آموزان.مجله رشد،تكنولوژي آموزشي.شماره3 سال تحصيلي 1380-1379.

11- برخي از اصول بهداشت رواني. مجله مدرس دانشجو 1380.

12- مفايسه اثربخشي فنون سرمشق گيري و ايفاي نقش در جرات ورزي دانش آموزان.مجموعه مقالات دومين سمينار سراسري انجمن روانشناسي ايران.دانشگاه تهران.ارديبهشت 1385.

13- بررسي نقش خانواده در ميزان جرات ورزي دانش آموزان.مجموعه مقالات دومين سمينار سراسري خانواده.دانشگاه شهيد بهشتي.خرداد ماه 1385.

14- بررسي تحليلي عوامل موثر در بروز تخلفات دانشجويان.مجموعه مقالات سومين سمينار سراسري بهداشت رواني دانشجويان.دانشگاه علم و صنعت ايران.خرداد ماه 1385.

15- مفايسه وضعيت سلامت روانشناختي دانشكده هاي مختلف دانشگاه محقق اردبيلي مقالات چهارمين سمينار سراسري بهداشت رواني دانشجويان.دانشگاه شيراز.خرداد ماه 1387.

16-بررسی میزان آگاهی و نگرش دانشجویان در مورد رحم جایگزین.خلاصه مقالات دومین سمینار بین رشته ای رحم جایگزین.دانشگاه شهید بهشتی.آبان ماه 1386.

17-فاكتورهاي روانشناختي كودك آزاري.اولين سمينار بررسي تخصصي پديده كودك آزاري.سازمان بهزيستي استان اردبيل.آبان ماه 1386.

18- فنون و روشهاي تقويت خلاقيت در دوره پيش از دبستان.دومين همايش ملي جايگاه خلاقيت .تهران.دانشگاه تهران.آذر ماه 1386.

19)بررسي رابطه كمالگرايي و فرسودگي شغلي در پرستاران.مجله علمي پژوهشي دانشگاه علوم پزشكي گيلان.دوره 20.بهار 1390.شماره 77.صص 30-23.

21)سلامت رواني دانشجويان در گروههاي جامعه سنجي.پنجمين سمينار سراسري بهداشت رواني دانشجويان.دانشگاه شاهد.ارديبهشت 1389.

22) رابطه منزلت اجتماعي دانشجويان در گروههاي جامعه سنجي با ميزان پيشرفت تحصيلي.پنجمين سمينار سراسري بهداشت رواني دانشجويان.دانشگاه شاهد.ارديبهشت 1389.

23) اقدامات و چالش هاي ساخت مقياس ملي سلامت رواني دانشجويان.پنجمين سمينار سراسري بهداشت رواني دانشجويان.دانشگاه شاهد.ارديبهشت 1389.

24)مقياس ملي شلامت رواني دانشجويان:مطالعه ي مقدماتي.سومين كنگره انجمن روانشناسي ايران.دانشگاه شهيد بهشتي.اسفند 1389.

25) اثر بخشي آموزش مهارتهاي مقابله بر شادكامي .سومين كنگره انجمن روانشناسي ايران.دانشگاه شهيد بهشتي.اسفند 1389.

26)پیش بیتی پرخوری بر اساس عوامل شخصیتی.سومین کنگره پیشگیری درمان چاقی در ایران.آبان 1390

27) ویژگی های شخصیتی افراد مبتلا به اختلال پرخوری عصبی و افراد.سومین کنگره پیشگیری درمان چاقی در ایران.آبان 1390

28)بخش 18 از کتاب آموزش مدیران و تعالی سازمان.

29)بررسی رابطه کمالگرایی و فرسودگی شغلی در پرستاران.مجله علمی پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی گیلان.پاییز 1389

30)کمالگرایی و خود کارامدی در پرستاران مراکز آموزشی درمانی شهر رشت.مجله علمی پژوهشی پژوهش در آموزش علوم پزشکی.بهار و تابستان 1390

31)رابطه ویژگیهای سوسیودموگرافیک با هوش معنوی دانشجویان.فصلنامه سلامت روان.پاییز و زمستان 1389.

32)رابطة خلاقيت، وظيفه شناسي، جنبه هاي انگيزشيو نگرشي زمان با مديريت زمان.مجله علمی پژوهشی دانش و پژوهش در روان شناسی کاربردی .سال 12 شماره 4 1390سال

33)چندین مقاله نیز در مجلات علمی پژوهشی یا تحت چاپ و یا در نوبت چاپ قرار دارند.

 

 

ج)مقالات علمي خارجي::(در فايلي مجزا ارسال مي شود).

 

1)EFFECTS OF RELAXATION AND CITALOPRAM ON SEVERITY AND FREQUENCY OF THE SYMPTOMS OF IRRITABLE BOWEL SYNDROME WITH DIARRHEA PREDOMINANCE.PAKISTAN JOURNAL OF MEDICAL SCIENCE 2010; 26(1):88-91.

2)

3)Efficacy of life skills training on increase of mental health and self esteem of the students.Social and Behavioral Sciences.ELSEVIER Procedia - Social and Behavioral Sciences 5 (2010) 1818-1822,WCPCG-2010

4 )Effectiveness of Harm Reduction Program on Addicts' Attitudes.

Social and Behavioral Sciences.ELSEVIER Procedia - Social and Behavioral Sciences 30 (2011) 1545 – 1548.)WCPCG-2011(.

5)Comparision of assertivness and religious attitudes in students. World Conference
on Psychology, Counselling and Guidance which is being held 2012-05-09 at
Ephesus, Kusadası - Izmir.

6)The prediction of assertiveness in the base
of spiritual well-being in students.
World Conference on Psychology, Counselling and Guidance which is being held
2012-05-09 at Ephesus, Kusadası - Izmir.

7)The relationship between religious attitude
and spiritual well-being. World Conference on Psychology, Counselling and Guidance which is being held
2012-05-09 at Ephesus, Kusadası - Izmir.

8)

9)

10)Relationship between job satisfaction and
employees mental health
. World Conference on Psychology, Counselling and Guidance which is being held
2012-05-09 at Ephesus, Kusadası - Izmir.

11)Efficacy of cognitive therapy in the
treatment of test anxiety.World Conference on Psychology, Counselling and Guidance which is being held
2012-05-09 at Ephesus, Kusadası - Izmir.

12)Efficacy of time management training on increase academic time management of students.World Conference on Psychology, Counselling and Guidance
which is being held 2012-05-09 at Ephesus, Kusadası - Izmir.

 


6- دعوت به سخنراني

1-عوامل موثر بهداشت رواني.مركز بهداشت شهرستان بستان آباد.1372.

2-سلامت رواني در دوران دانشجويي.مركز مشاوره دانشگاه علم و صنعت.1383.

3- بهداشت رواني در محيط كار.ويژه كاركنان و كارشناسان مركز توانبخشي مولوي تهران.1383.

4-بررسي تحليل مقالات مجله روانشناسي انجمن ايراني روانشناسي.دومين سمينار بررسي وضعيت روانشناسي امروز و چشم انداز فردا.دانشگاه تهران.آبان 1385.

5-اختلالات رفتاري كودكان.شوراي شهر تهران(سه منطقه).كارفرما جهاد دانشگاهي دانشگاه تهران.دانشكده روانشناسي و علوم تربيتي.

6- بررسي آسيب هاي اجتماعي با تاكيد بر مواد مخدر.ستاد پيشگيري و مبارزه با مواد مخدر شهرستان نمين با همكاري دانشكده ادبيات و علوم انساني دانشگاه محقق اردبيلي.1385.

7- آسيب شناسي ازدواج.دانشگاه آزاد اسلامي واحد اردبيل.1386.

8- عوامل موثر در ازدواج موفق.ويژه 165 زوج دانشجو.دفتر نمايندگي نهاد رهبري. دانشگاه آزاد اسلامي واحد اردبيل.ارديبهشت 1387.

9- خلاقيت و عوامل موثر در آن.ويژه بازديدكنندگان بيست و يكمين نمايشگاه بين المللي كتاب تهران.سراي اهل قلم..معاونت اجرايي نمايشگاههاي بين المللي.ارديبهشت 1387

10- پانل پيشرفت تحصيلي.پنجمين سمينار سراسري بهداشت رواني دانشجويان.ارديبهشت ماه 1389.دانشگاه علوم پزشكي ايران.

7- فنون و مهارتها

1-استفاده از نرم افزار (SPSS) در تحليل دادهها.

2- طراحي و برنامه ريزي انواع كارگاههاي آموزشي در حيطه روانشناسي.

3- طراحي و برگزاري كارگاه آموزشي استفاده از نرم افزار پاورپوينت.

4- مديريت فايلها(WORD).

8- تجارب آموزشی:الف)تدريس در دانشگاهها و مراكز آموزش عالي

(دوره هاي كارشناسيارشد و دكتري):

1- دانشگاه تهران

2- دانشگاه تربیت مدرس

3-دانشگاه محقق اردبيلي

4- دانشگاه آزاد اسلامي واحد اردبيل

5- دانشگاه آزاد اسلامي واحد كرج

(دوره كارشناسي)

1-دانشگاه تهران 2- دانشگاه تربيت معلم(تهران) 3- دانشگاه تربيت معلم(کرج)

4- دانشگاه علم و صنعت 5-دانشگاه محقق اردبيلي 6- دانشگاه شهيد رجايي

7-دانشگاه شاهد 8-دانشگاه پيام نور 9-دانشگاه جامع علمي-كاربردي

10-دانشگاه الزهرا 11- دانشگاه آزاد اسلامي(واحد هاي علوم و تحقیقات تهران,كرج؛ابهر؛اردبيل و...)

12-دانشگاه غیر انتفاعی مقدس اردبیلی 13- دانشگاه غیر انتفاعی نور طوبی

14-دانشگاه غیر انتفاعی مفید 15- دانشگاه غیر انتفاعی علم و فرهنگ

14-مركز آموزش مديريت دولتي(استانهاي تهران؛اردبيل؛كرمانشاه؛...)

15-موسسه آموزش عالي جهاد دانشگاهي 16-مركز آموزش عالي انقلاب اسلامي

17-جهاد دانشگاهي تهران 18- جهاد دانشگاهي شريف

19- جهاد دانشگاهي الزهرا 20-مراکز آموزشی وزارتین کشور وآموزش و پرورش

ب) تدريس دروس روانشناسي:

1- روانشناسي تجربي 2- طرحهاي پژوهشي آزمايشگاهي 3- روش تحقيق در روانشناسي

4- اختلالات يادگيري 5- روانشناسی کودکان استثنایی 6- روانسنجي(سنجش و اندازه گيري)

7-تفاوتهای فردی 8- پويايي گروه 9- رفتار درمانی

10- روانشناسی اجتماعی 11- روانشناسی رشد(1,2) 12- آموزش مهارتهاي زندگي

13- روانشناسی یادگیری 14- آسیب شناسی روانی 15-آسیب شناسی اجتماعی

16- وحسب نیاز گروه....

 

ج)كارگاههاي آموزشي:

1-كارگاه آموزشي "سنجش و اندازه گيري" ویژه کارشناسان جهاد دانشگاهي شريف..تایستان1381

2-كارگاه آموزشي "مهارتهاي زندگي با تاكيد بر استرس و شيوه هاي مقابله با آن" ويژه دانشجويان(دانشگاه تربيت معلم تهران).

3- كارگاه آموزشي "مهارتهاي زندگي با تاكيد بر استرس و شيوه هاي مقابله با آن" ويژه كاركنان (دانشگاه تربيت معلم تهران).

4- كارگاه آموزشي "مهارتهاي زندگي با تاكيد بر استرس و شيوه هاي مقابله با آن" ويژه مربيان مهد كودك (دانشگاه تهران).

5- كارگاه آموزشي "مهارتهاي زندگي با تاكيد بر پيشگيري از اعتياد" ويژه دانشجويان(دانشگاه تربيت معلم تهران).

6-كارگاه آموزشي "روشهاي برقراري ارتباط موثر با دانشجويان" ويژه مديران و مسئولين خوابگاه هاي دانشجويي(دانشگاه مازندران).

7- كارگاه آموزشي "نگرش روانشناختي بر مسايل و مشكلات انضباطي دانشجويان" ويژه مديران و مسئولين خوابگاه هاي دانشجويي(دانشگاه مازندران).

8- كارگاه آموزشي "نگرش روانشناختي بر مسايل و مشكلات انضباطي دانشجويان" ويژه مديران و مسئولين خوابگاه هاي دانشجويي(دانشگاه تهران).

9-كارگاه آموزشي "روشهاي برقراري ارتباط موثر با كودكان" ويژه مربيان مهد كودك(دانشگاه تهران).

10-نخستين كارگاه آموزسي دبيران كميته هاي بدوي انضباطي دانشجويان سراسر كشور.ويژه دبيران كميته هاي بدوي انضباطي وزارتين علوم ،تحقيقات و فناوري و بهداشت ،درمان و آموزش پزشكي.( دانشگاه شهيد بهشتي)

11- كارگاه آموزشي"شناسايي ويژه گيهاي كودكان پيش دبستاني"ويژه مديران مراكز پيش دبستاني تحت پوشش اداره كل بهزيستي استان تهران.

12- كارگاه آموزشي"مهارتهاي زندگي با تاكيد بر تصميم گيري مناسب و حل مساله" ويزه مربيان مهد كودك(دانشگاه تهران).

13-كارگاه آموزشي"بحث گروهي متمركز.ويژه مديران و مسولان صندوق رفاه دانشجويان دانشگاههاي سراسر كشور.دانشگاه شهركرد.

14-كارگاه آموزشي"شناسايي و استفاده از ظرفيت هاي ذهني"ويژه كاركنان سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور.

15- كارگاه آموزشي"شناسايي و استفاده از ظرفيت هاي ذهني"ويژه كاركنان سازمان مديريت و برنامه ريزي استان تهران.

16- كارگاه آموزشي"شناسايي و استفاده از ظرفيت هاي ذهني"ويژه كاركنان دانشگاه محقق اردبيلي.

17- كارگاه آموزشي"شناسايي و استفاده از ظرفيت هاي ذهني"ويژه كاركنان اداره كل مخابرات استان تهران.

18-كارگاه آموزشي"خلاقيت و روشهاي پرورش آن"ويژه مديران و معاونين مدارس ابتدايي و راهنمايي شهر تهران.

19- كارگاه آموزشي"اختلالات رفتاري كودكان و نوجوانان"ويژه مديران و معاونين مدارس ابتدايي و راهنمايي شهر تهران.

20- كارگاه آموزشي "مهارتهاي زندگي با تاكيد بر استرس و شيوه هاي مقابله با آن" ويژه دانشجويان(دانشگاه تربيت مدرس تهران).

21-كارگاه آموزشي "روشهاي برقراري ارتباط موثر با دانشجويان" ويژه دانشجوييان(دانشگاه تربيت مدرس تهران).

22- كارگاه آموزشي "روشهاي تصميم گيري منطقي و حل مسئله" ويژه دانشجوييان(دانشگاه تربيت مدرس تهران).

23- کارگاه آموزشی "آشنایی با روانشناسی اجتماعی" کارشناسان اتباع خارجی استانداریهای کل کشور. مركز آموزش سیاسی وزارت کشور.

24- كارگاه آموزشي "یادگیری و یاددهی مبتنی بر مغز" ويژه کارشناسان و مشاوران آموزش و پرورش استان تهران.

25- كارگاه آموزشي "آشنایی با مبانی و مراحل ازدواج" ويژه دانشجوييان(دانشگاه محقق اردبیلی).

26- کارگاه آموزشی"شیوه های ارتقاء انگیزش کارکنان" ویژه کارکنان بخش ترویج کشاورزی جهاد کشاورزی استان اردبیل.

27-گارگاه آموزشي"روانشناسي فساد اداري".ويژه مديران پايه و مياني.سازمان مديريت و برنامه ريزي استان كردستان.

28- گارگاه آموزشي"روانشناسي فساد اداري".ويژه مديران پايه و مياني.سازمان مديريت و برنامه ريزي استان كرمانشاه.

29-گارگاه آموزشي"آشنايي با روانشناسي اجتماعي" ويژه كارشناسان امور اجتماعي استانداريهاي سراسر كشور. مركز آموزش وزارت كشور.

30- گارگاه آموزشي"آشنايي با روانشناسي اجتماعي" ويژه بخشداران استانداريهاي سراسر كشور. مركز آموزش وزارت كشور.

31- گارگاه آموزشي"مباني روانشناختي امنيت" ويژه كارشناسان امنيتي استانداريهاي سراسر كشور. مركز آموزش وزارت كشور.

32- گارگاه آموزشي"آسيب هاي اجتماعي" ويژه كارشناسان مطالعات اجتماعي استانداريهاي سراسر كشور. مركز آموزش وزارت كشور.

33- گارگاه آموزشي"روش تحقيق" ويژه كارشناسان امور اقتصادي استانداريهاي سراسر كشور. مركز آموزش وزارت كشور.

34- گارگاه آموزشي"تحركات اجتماعي با تاكيد بر روانشناسي اجتماعي" ويژه كارشناسان امور اجتماعي استانداريهاي سراسر كشور. مركز آموزش وزارت كشور

35- گارگاه آموزشي"مديريت زمان" ويژه كارشناسان امور اقتصادي استانداريهاي سراسر كشور. مركز آموزش وزارت كشور.

36- گارگاه آموزشي"مديريت زمان" ويژه معاونان امور اجتماعي و سياسي استانداريهاي سراسر كشورمركز آموزش وزارت كشور.

37- كارگاه آموزشي"آشنايي با استرس و شيوه هاي مقابله با آن".ويژه كارشناسان آموزشي.داشگاه علم و صنعت ايران.

38- كارگاه آموزشي"مشاوره خانواده.ويژه دانشجويان متاهل .داشگاه علم و صنعت ايران.

39- كارگاه آموزشي"آشنايي با مهارتهاي زندگي.ويژه والدين شهرك آزادي تهران.شوراي برنامه ريزي شهرداري تهران.

40- پودمان آموزشي"بهداشت رواني زنان شاغل".ويزه مديران منطقه 13 اداره پست استان تهران.

41-كارگاه و پودمان آموزشي"مهارتهاي ارتباط موثر".ويژه كاركنان و مديران سازمان بهزيستي استان اردبيل.

42- كارگاه و پودمان آموزشي "مهارتهاي مشاوره."ويژه كاركنان و مديران سازمان بهزيستي استان اردبيل.

43- كارگاه آموزشي "شيوه هاي ابراز وجود و جراتمندي".ويژه دانشجويان دانشگاه تربيت معلم تهران.

44- كار گاه و پودمان آموزشي"توانمند سازي زنان شاغل".ويژه كاركنان زن بنياد شهيد استان تهران.

45- كاركاه آموزشي "روشهاي ارتقاء مهارتهاي مطالعه و مقابله با اضطراب امتحان".ويژه كارشناسان و مشاوران تحصيلي موسسه و انتشارات مبتكران تهران .(كارفرما جهاد دانشگاهي تربيت معلم تهران).

46-گارگاه آموزشي"مديريت زمان" ويژه بخشداران استانداريهاي سراسر كشور. مركز آموزش وزارت كشور.

47- گارگاه آموزشي"مديريت استرس" ويژه دانشجويان دانشگاه محقق اردبيلي.1385

48-گارگاه آموزشي"نحوه نوشتن زندگي نامه علمي(C.V).ويژه اساتيد دانشگاه آزاد اسلامي واحد كرج.1386

49-کارگاه آموزشی"چگونه از منابع علمی اطلاعات استخراج کنیم"ویژه اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج.1386.

50-کارگاه آموزشی"آشنایی با مسایل و مشکلات نوجوانان".ویژه مدیران مدارس شبانه روزی و نمونه دولتی دوره راهنمایی تحصیلی شمالغرب کشور(استانهای آذربایجان(شرقی-غربی-اردبیل)کردستان-همدان.

51- کارگاه آموزشی"مطالعات تطبیقی فساد اداری".استانداری قم.معاونت پشتیبانی و توسعه منابع انسانی.دفتر آموزش و پژوهش.1386 .

52- كارگاه آموزشي"افسردگي و شيوه هاي مقابله با آن".ويژه مشاوران سازمان بهزيستي استان اردبيل.اسفند ماه 1386.

53- كارگاه آموزشي"رفتار درماني شناختي(C.B.T)".ويژه مشاوران كميته امداد امام خميني استان اردبيل.اسفند ماه 1386.

54- كارگاه آموزشي"افسردگي :تشخيص درمان".ويژه مشاوران كميته امداد امام خميني استان اردبيل.اسفند ماه 1386.

55- کارگاه آموزشی"روش هاي برقراري ارتباط موفق"ویژه اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج. مرداد1387.

56-کارگاه آموزشی"الگوهابرنامه ريزي و ندوين طرح درس"ویژه اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج مرداد1387

57-کارگاه آموزشی"الگوهابرنامه ريزي و ندوين طرح درس"ویژه دانشجويان بورسيه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج.. مرداد1387

58-کارگاه آموزشی"آشنايي با مهمترين بحرانهاي دانشجويي"ویژه اساتيد دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبيل مرداد1387

59-کارگاه آموزشی"ارزشيابي و اندازه گيري پيشرفت تحصيلي"ویژه اساتيد دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبيل مرداد1387

60--گارگاه آموزشي"نحوه نوشتن زندگي نامه علمي(C.V)".ويژه اساتيد دانشگاه آزاد اسلامي واحد كرج دانشكده روانشناسي شهريور 1387.

61-پودمان اموزشی"سلامت و فساد اداری".دانشگاه مفید شعبه تهران.ویژه کارشناسان شهرداری شهر تهران بزرگ.اذر 1387.

62- پودمان اموزشی"مهارتهای زندگی".دانشگاه مفید شعبه تهران.ویژه کارشناسان بیمارستان شرکت نفت 1387.

63- پودمان اموزشی"اعتیاد و شیوه های مقابله با آن".مرکز آموزش وپژوهش استانداری اردبیل.ویژه کارشناسان ادارات شهرستان اردبیل1387.

64- کارگاه آموزشی"الگوهای برنامه ريزي و ندوين طرح درس"ویژه اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد اردیبهشت 1388.

65- کارگاه آموزشی"رفتار سازمانی(روانشناسی مسافری)"ویژه کارشناسان گمرک جمهوری اسلامی ایران-فرود گاه بین المللی امام خمینی.خرداد 1388.

66- كارگاه آموزشي"آشنايي با اوقات فراغت و شيوه هاي استفاده بهينه از آن".ويژه اولياي كاركنان كارخانه مس سرچشمه كرمان.خرداد ماه 1388.

67-گارگاه آموزشي"اخلاق مديريتي" ويژه مديران محترم سازكان كميته امداد امام خميني استان اردبيل"تير ماه 1388.

68- كارگاه آموزشي"آشنايي با مهارتهاي ارتباطي موثر"ويژه كاركنان و كارشناسان محترم دانشگاه صنعتي شريف مرداد ماه 1388.

69- كارگاه آموزشي"اندازه گيري و ارزشيابي تحصيلي".ويژه اعضاي محترم هيات علمي دانشگاه علوم پزشكي آزاد اسلامي واحد اردبيل.مرداد ماه 1388.

70- کارگاه آموزشی"چگونه از منابع علمی اطلاعات استخراج کنیم"ویژه اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل.1388

71- کارگاه آموزشی:"اخلاق حرفه ای(مهارتهای ارتباطی)".ویژه متصدیان باجه وام بانک انصار در سراسر کشور.بهمن 1388.

72- کارگاه آموزشی"اخلاق حرفه ای با تاکید بر مهارتهای ارتباطی"ویژه کارشناسان ستادی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری.اسفند 1388 .

73- کارگاه آموزشی"ارتقاء مهارتهای رفتاری و ظرفیت های ذهنی"ویژه کارکنان مرکز آموزش ضمن خدمت آستان قدس رضوی.اسفند 1388.

74- کارگاه آموزشی"استانداردسازی و ارتقاء مهارتهای رفتاری پرسنل راهور(راهنمایی و رانندگی)جمهوری اسلامی ایران.1388.

75- کارگاه آموزشیاستانداردسازی و ارتقاء مهارتهای رفتاری پرسنل کلانتری های جمهوری اسلامی ایران.1388.(از چند ماه پیش در حال اجرا است و استانهای فارس،گیلان،قزوین و چند استان دیگر اجرا شده و سایر استانها در سال 89 احرا خواهد شد. اینجانب یکی از مدرسان هستم.).

76- کارگاه آموزشی"مدیریت اضطراب و استرس".ویژه دانشجویان دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین اهواز.اردیبهشت ماه 1389.

77- کارگاه آموزشی"مخاطب شناسي".ویژه فرهنگيان بسيجي استان اردبيل.تير ماه 1389.

78- کارگاه آموزشی"آشنایی با روش هاس تدریس با تاکید بر روش تدریس پیشرفته".ویژه اعضای عیات علمی دانشگاه صنعتی سهند تبریز.تیر ماه 1389.

79- کارگاه آموزشی"آشنایی با شيوه هاي ارتقاء روابط عمومي".ویژه كاركنان محترم دانشگاه صنعتی سهند تبریز.مرداد ماه 1389.

80- کارگاه آموزشی"آشنایی با مواد مخدر و عوارض آن".ویژه كاركنان محترم منطقه 20 شهرداري تهران.مرداد ماه 1389.

81- کارگاه آموزشی"آشنایی با نظام پیشنهادات".ویژه كاركنان محترم منطقه 8 شهرداري تهران. 1389.

82- کارگاه آموزشی"مهارتهای ارتباطی".ویژه كاركنان محترم منطقه 11 شهرداري تهران. 1389.

83- کارگاه آموزشی"مدیریت زمان".ویژه مدیران و معاونان محترم منطقه 11 شهرداري تهران. 1389.

84- اولین کارگاه آموزشی خدمات آموزشی با محورین مباحث نظام وظیفه.ویژه کارشناسان آموزش واحدهای استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی. بهمن 1389.

85- اولین کارگاه آموزشیخدمات آموزشی ترمی.ویژه کارشناسان آموزش مراکز آموزشیدانشگاه جامع علمی کاربردی در استان تهران.اسفند 1389.

86- اولین کارگاه آموزشیخدمات آموزشی پودمانی.ویژه کارشناسان آموزش مراکز آموزشیدانشگاه جامع علمی کاربردی در استان تهران.اسفند 1389.

87- دومین کارگاه آموزشیخدمات آموزشی ترمی2.ویژه کارشناسان آموزش مراکز آموزشیدانشگاه جامع علمی کاربردی در استان تهران.اردیبهشت 1390.

88- کارگاه آموزشی"آشنایی با راهبردهاي آموزشي با تاکید بر مديريت كلاس".ویژه اعضای عیات علمی دانشگاه محقق اردبيلي.مرداد ماه 1390.

89)کارگاه آموزشیآشنایی با روشهای پیشگیری از اعتیاد و اسیب های اخلاقی.ویژه کارشناسان دادگستری و آموزش و پرورش استان اردبیل.دانشگاه محقق رادبیلی .آدر ماه 1390

90) کارگاه آموزشیگروه درمانی.ویژه کارشناسان کمیته امداد امام سراسر کشور.ستاد مرکزی کمیته امداد .اسفندماه 1390

د)برنامه هاي آموزشي رسانه اي(سيماي جمهوري اسلامي ايران)

1-تدريس درس تفاوتهاي فردي دانشگاه جامع علمي- كاربردي به مدت 35 جلسه از شبكه آموزش كشور.اين برنامه از سال 1382 از شبكه مذكور پخش مي شود.

2-شركت در گفتگوي برنامه تلوزيوني "جوان، گفتكو و انديشه" شبكه اول سيما به مدت 15 جلسه.

3-شرکت در برنامه تلویزیونی"سیمای اردبیل"شبکه استانی اردبیل.به مدت 12 جلسه.

4- شرکت در برنامه خانواده صدای جمهوری اسلامی ایران شبکه استانی اردبیل.به مدت 50 دقیقه.

5- مشارکت در مسابقه 24 قسمتی"فکرکن اجرا کن"شبکه قرآن.به عنوان کارشناس روانشناسی.این برنامه در ایام عید نوروز 89 از شبکه مذکور پخش گرديد.

6- مشارکت در برنامه خانواده شبکه استانی اردبیل به عنوان کارشناس روانشناس

7-مشارکت در برنامه رادیویی خانواده استانی اردبیل به عنوان کارشناس روانشناس.

8- مشارکت در برنامه خانواده شبکه بین امللی سحر یک به عنوان کارشناس روانشناس.

9- علايق پژوهشي

-آسيب شناسي اجتماعي - روانشناسي تیزهوشان

- روانسنجي و روان آزمايي - روانشناسي رشد

- روانشناسي تفاوتهاي فردي - روانشناسي كودكان استثنايي

10- سوابق و فعاليتهاي كاري:

الف:رواندرماني

1-مشاوره و رواندرماني. مركز مشاوره دانشگاه محقق اردبيلي به مدت سه سال.

2- مشاوره و رواندرماني. مركز مشاوره دانشگاه تربيت معلم تهران به مدت يك سال.

3- مشاوره و رواندرماني. مركز مشاوره دانشگاه علم و صنعت به مدت سه سال.

4- مشاوره . منطقه 4 آموزش و پرورش تهران به مدت يك سال.

5)مشاوره و رواندرماني.كميته مركزي انضباطي دانشجويان.وزارت علوم،تحقيقات و فناوري.به مدت دو سال.

ب)فعاليتهاي اجرايي

- معاون كميته مركزي انضباطي دانشجويان.معاونت دانشجويي.وزارت علوم؛تحقيقات و فناوري.(به مدت 22 ماه).

- سرپرست مركز بهداشت؛درمان و مشاوره دانشجويي دانشگاه محقق اردبيلي.(به مدت يكسال).

- مسئول امور آموزشي و دانشجويي دانشكده ادبيات و علوم انساني دانشگاه محقق اردبيلي(به مدت يك سال).

-ناظر فعاليتهاي انجمن دانشجويان گروه روانشناسي دانشگاه محقق اردبيلي(يكسال)

- مدیر گروه روانشناسی دانشگاه محقق اردبیلی(يكسال).

- مدیر کل خدمات آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی(یکسال).

- قایم مقام معاونت آموزش و پژوهش سازمان نظام روان شناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران(ادامه دارد)

11- عضويتها:

1-عضو انجمن روانشناسي ايران

2- عضو انجمن ايراني روانشناسي.

3- عضو سازمان نظام روانشناسي و مشاوره ايران.

4- عضو انجمن روانشناسي كودكان استثنايي ايران.

5)عضو انجمن روان شناسی سلامت ایران

6) عضو کمیته تخصصی تدوین کتب درسی دانشگاه جامع-علمی کاربردی.

7) عضو کمیته علمی پژوهشی شورای جوانان استان اردبیل.

8-عضو كارگروه بهداشت روانی دفتر مركزي مشاوره وزارت علوم؛تحقيقات و فناوري.

9)عضو كارگروه پيشرفت تحصيلي دفتر مركزي مشاوره وزارت علوم؛تحقيقات و فناوري.

10)عضو کمیته بررسی و تعیین صلاحیت روسای مراکز علمی کاربردی دانشگاه جامع علمی کاربردی.

11) عضو کمیته امور علمی و اجرایی دانشگاه جامع علمی کاربردی.

12) عضو ستاد دانشجویان شاهد و ایثار گر دانشگاه جامع علمی کاربردی.

13)عضو شوراي علمی گروه روانشناسی و علوم تربيتي جهاد دانشگاهی تهران.

12- خدمات علمي

-عضويت در كميته علمي سومين سمينار سراسري بهداشت رواني دانشجويان.وزارت علوم؛تحقيقات و فناوري.

-بازرس انجمن كودكان استثنايي ايران.

- نماينده پژوهشي دانشگاه محقق اردبيلي در دفتر مطالعات زنان نهاد رياست جمهوري.

-نماينده دانشگاه محقق اردبيلي در شوراي جوانان استان اردبيل(به مدت يك سال) .

-مشاور و كارشناس پژوهشي جهاد دانشگاهي اردبيل(به مدت يكسال).

-عضويت در كميته علمي پنجمين سمينار سراسري بهداشت رواني دانشجويان.وزارت علوم؛تحقيقات و فناوري.

-عضويت در كميته علمي پششمین سمينار سراسري بهداشت رواني دانشجويان.وزارت علوم؛تحقيقات و فناوري.

-عضويت در كميته علمي سومین سمينار انجمن روانشناسی ایران.وزارت علوم؛تحقيقات و فناوري

- داور مجلات علمی پژوهشی از جمله مجله پژوهش های روان شناختی,مجله پژوهش های کاربردی روان شناختی دانشگاه تهران,و......

 

-

 

اخبار و رویدادهای جدید

کارگاه های عموم

0 7383

فرزند پرورری - مقابله با اهمالکاری - مدیریت خشم - ارتباط موثر بین فردی - تربیت جنسی - آموزش جراتمندی - مهارت های ارتباط موثر زناشویی

RSS

تسهیلات و تخفیف ها

 

تسهیلات مرکز زندگی برای توسعه­ی آموزش حرفه­ای روانشناسان و مشاوران

به لطف خدا و پشتیبانی متخصصان توانمند و نام­آور و در سایه استقبال در خور توجه دانشجویان و دانش­آموختگان روانشناسی کشور، گام های سودمندی را در آموزش حرفه­ای روانشناسی برداشته است.

با توجه به درخواست شرکت­کنندگان در کارگاه­های آموزشی و به منظور تسهیل حضور همکاران بیشتری از حرفه، مرکز زندگی در نظر گرفته است تسهیلات زیر را برای شرکت در کارگاه های آموزشی تخصصی روانشناسی زمستان ۱۳۹5 اعمال نماید.

     1-به دلیل جایگاه رفیع فعالان عرصه آموزش، مشاوران شاغل در وزارت آموزش و پرورش  می­توانند در دو کارگاه      تخصصی از تخفیف ۱۰ درصدی برخوردار شوند.

2-برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری به ازای هر کارگاه تخصصی تخفیف ۱۰ درصدی در نظر گرفته شده است.

3-  چنانچه فردی تمایل به شرکت در بیش از یک کارگاه داشته باشد به ازای کارگاه­های دوم به بعد ۵ درصد تخفیف اعمال خواهد شد.

4-روانشناسان و مشاوران معرفی شده از کلیه ارگان­ها  و سازمان­ها، در صورتی که حداقل ۵ نفر باشند، به ازای هر کارگاه تخصصی تخفیف ۱۰ درصدی در نظر گرفته شده است.

 

تبصره: استفاده از تسهیلات بند ۲ و ۳ به صورت همزمان بلامانع است.

 


دریافت گواهی ها از طریق پست

تسهیلاتی جدید برای شرکت کنندگان شهرستان ها

با توجه به اینکه گواهی شرکت در کارگاه ها با یک فاصله زمانی از سازمان نظام روانشناسی دریافت می شود بر این اساس مرکز زندگی در نظر گرفته است برای افراد متقاضی کارگاه­های آتی که مقیم شهرستان ها هستند در صورت علاقمندی آنها با اخذ وجهی، مقدمات ارسال پستی گواهی­ ها را فراهم آورد.  

پیوستن به دریافت کنندگان پیامک های مرکز

 

 

قابل توجه علاقمندان دریافت اخبار کارگاه های تخصصی 

جهت دریافت اخبار و کارگاه های مرکز مشاوره زندگی به آدرس زیر مراجعه نمایید.

لینک سامانه پیامکی اخبار و کارگاه های مرکز مشاوره زندگی

 

 

 

قابل توجه علاقمندان دریافت اخبار کارگاه های ویژه عموم

جهت دریافت اخبار کلاس های مرکز مشاوره زندگی به آدرس زیر مراجعه نمایید.

لینک سامانه پیامکی اخبار کلاس های مرکز مشاوره زندگی





 

دات نت نیوک فارسی - دی ان ان فارسی - DnnExpert - DNN Farsi - DotNetNuke Farsi