X

یادداشت های دکتر حمید پورشریفی

یاداشت های اجتماعی - حرفه ای دکتر حمید پورشریفی
مدیر سایت
/ دسته بندی ها: یادداشت

برگزاری موفقیت آمیز مجمع عمومی فوق العاده سازمان نظام روانشناسی و مشاوره (نوبت اول): گامی به سوی بهار حرفه

برگزاری موفقیت آمیز مجمع عمومی فوق العاده سازمان نظام روانشناسی و مشاوره (نوبت اول): گامی به سوی بهار حرفه

 

💠 در آستانه بهار نوروز، به لطف خدا، با همت بازرسان ارجمند سازمان نظام، آقایان دکتر ناصر صبحی قراملکی و دکتر علیرضا آقایوسفی، و مشارکت مسئولانه اعضای سازمان، امروز (شنبه 26 اسفند ماه 1396) طلسم مجمع عمومی در سازمان شکست و این رکن به صورت فوق العاده موجودیت یافت.

این رخداد ارزشمند، یعنی گامی به سوی «تسلط ارکان به جای تسلط افراد در سازمان» بر همه اعضای حرفه روانشناسی و مشاوره مبارک باد.

 

🔸 حضور عزیزانی همچون خانم دکتر شیوا دولت آبادی و آقایان  دکتر حسین شکرکن،  دکتر علی فتحی آشتیانی، دکتر محمدنقی فراهانی و  دکتر محمدعلی مظاهری در هیات رئیسه مجمع که توسط حاضران برگزیده شدند و دقت در رعایت اصول قانونی نظیر پیشگیری از ورود افراد غیرعضو، مایه مسرت بود.

 

🔸 تشکیل قانونی نوبت اول مجمع عمومی فوق العاده گامی بسیار لازم و ضروری بود که خوشحالیم به تاخیر نیفتاد و شرایط برای برگزاری نوبت دوم مجمع عمومی فوق العاده فراهم شد تا به لطف  خدا گام عملی برای احیای سازمان نظام و استقرار ارکان سازمان صورت پذیرد.

 

🔸 پیش­تر از این، عزیزانی همچون جناب آقای دکتر حسن پاشا شریفی، عضو محترم شورای مرکزی،  در گروه تلگرامی «کمپین تشکیل مجمع عمومی» نوشته بودند که با مجمع عمومی موافقند ولی اگر مجمع عمومی بعد از عید برگزار شود احتمال مشارکت بالا می رود. این فرمایش درست بود ولی در هر صورت از آنجا که مطابق قانون، چه مجمع عمومی عادی و چه فوق العاده، در نوبت اول صرفا با حضور  نصف بعلاوه یک اعضا می تواند به تصمیم گیری نائل شود و با توجه به اینکه گفته می شود سازمان نظام قریب بیست و دو هزار عضو دارد، بر این اساس نوبت اول مجمع هر زمان و با هر انرژی که برگزار می شد امکان اینکه یازده هزار نفر در یکجا جمع شوند عملا مقدور نبوده و نیست کمااینکه حتی در انتخابات دوره چهارم بعد از ان همه کاندیداها و فعالیت های آنها، با وجود اینکه صندوق ها به شهر اعضا رفته بود تنها 18 درصد در انتخابات شرکت کرده بودند. مهم برداشتن گام نخست بود که به لطف  خدا صورت پذیرفت و راه را برای برداشتن گام های بعدی مهیا ساخت.

 

🔸 منتظر اعلام تاریخ مجمع عمومی فوق العاده نوبت دوم هستیم که احتمالا طی 40 روز آینده خواهد بود.

اگرچه مجمع نوبت دوم با هر تعداد عضو می تواند به تصمیم گیری نائل شود، ولی امید می رود اعضای محترم حرفه، در نوبت دوم حضور حداکثری داشته باشند تا تصمیم های متخذه در این رکن مهم و اصلی سازمان بر اساس رای بخش بزرگی از اعضای سازمان صورت پذیرد.

 

حمید پورشریفی

26 اسفندماه 1396

 

مطلب قبلی دنیای عجیبی است، از آسیب دیگران ناراحت می شویم و با انتشار اخبار آن، به دیگران آسیب می رسانیم!
مطلب بعدی مجمع عمومی فوق العاده در اسفند 96 و مراسم روز روانشناس در اردبیهشت 95: شباهت و تفاوت ها
چاپ
982 به این مطلب امتیاز دهید:
1/0

دیدگاه خود را درج فرمایید

افزودن دیدگاه

x