تبریک خدمت آقای دکتر مرتضی کشمیری بهمن 23, 1399 0 5196 تبریک خدمت آقای دکتر مرتضی کشمیری جناب آقای دکتر مرتضی کشمیری مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره زندگی، نایل شدن به دکتری تخصصی روانشناسی بالینی را خدمتتان تبریک عرض مینماید.
پیام تسلیت خرداد 22, 1399 0 10788 پیام تسلیت مرکز مشاوره ی زندگی با نهایت تاسف و تاثر درگذشت برادر گرامی جناب آقای دکتر مرتضی کشمیری را خدمت ایشان و خانوادهی محترمشان تسلیت عرض نموده و صبر جزیل برای ایشان آرزومند است.
ساعت کاری مرکز مشاوره زندگی در خرداد ۱۳۹۹ اردیبهشت 03, 1399 0 6857 ساعت کاری مرکز مشاوره زندگی در خرداد ۱۳۹۹
پیامی کوتاه به مراجعان: مشاورههای غیرحضوری هم اثربخش هستند. فروردین 20, 1399 0 7791 پیامی کوتاه به مراجعان: مشاورههای غیرحضوری هم اثربخش هستند. دکتر حمید پورشریفی - روانشناس سلامت - مدیر مسئول مرکز مشاوره زندگی
اطلاعیه مرکز مشاوره زندگی در مورد مشاوره غیرحضوری اسفند 05, 1398 0 5670 اطلاعیه مرکز مشاوره زندگی در مورد مشاوره غیرحضوری
کارگاه های عموم مهر 19, 1396 0 21560 کارگاه های عموم فرزند پرورری - مقابله با اهمالکاری - مدیریت خشم - ارتباط موثر بین فردی - تربیت جنسی - آموزش جراتمندی - مهارت های ارتباط موثر زناشویی
Anonym / دوشنبه, 29 آذر,1395 / دسته بندی ها: مطالعه برای عموم سه انتظارغیرمنطقی افراد ناراضی کلیفورد لازاروس مترجم: عاطفه محمدصادق (این متن به سفارش مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره زندگی ترجمه شده است) 1.اولین توقع، "من باید عالی باشم" است؛ به این معنا که افراد، بی جهت انتظارات بالایی از خودشان دارند. آنها مصرانه معتقدند که باید همیشه طبق ایده آلهایشان زندگی کنند. "من باید عالی باشم.من باید موفق باشم.من باید شایسته باشم. من باید به همه چیز برسم. اگر به این اهداف نرسم، اگر شکست بخورم، یک بدبخت بازنده خواهم بود و لیاقتم بدترین ها است". این نوع تفکر، اساس خود تحقیری و تنفر از خود است. *اگر به اهدافم نرسم ناراحت کننده است اما دنیا به کسی قول عادل بودن نداده است. می توانم بیشتر تلاش کنم. 2.دومین توقع، "دیگران باید با من به خوبی رفتار کنند" است. مردم انتظار غیر منطقی دارند که دیگران باید همیشه با آنها با احترام، عادلانه، با ملاحظه و درست رفتار کنند. وقتی این اتفاق نمی افتد یا وقتی می بینند دیگران کمتر از آنچه که می خواهند مهربان، مودب و محترم اند، به شدت غمگین می شوند و احساس می کنند که مردم نه تنها لایق هیچ چیز نیستند بلکه باید به بدترین ها دچار شوند. پشت این نگرش نفرت، خشم، خصومت و رنجش وجود دارد. *چرا مردم باید همیشه عالی رفتار کنند؟همه انسان ها خطاکارند و گاهی دچار هیجانات می شوند. هیچ دلیلی وجود ندارد که همه با من محترمانه رفتار کنند. من به همه احترام میگذارم و دوست دارم دیگران هم به من احترام بگذارند اما اگر چنین نشد من نخواهم مرد. 3.سومین توقع"بیمارگونه" این است که "من هرگز نباید با سختی ها و مشکلات رو به رو شوم" مردمی که خودشان دیوانه وار رانندگی می کنند معتقدند که بقیه، شرایط یا جهان نباید آنها را ناامید یا ناراحت کند. آنها اصرار دارند که آفریدگار زمین باید هرچیزی که آنها می خواهند را با سرعت و راحتی برایشان تهیه کند. این افراد از تحمل پایین و یاس رنج می برند و تمایل دارند هر چیز کوچکیی را بزرگ و به فاجعه تبدیل کنند. *زندگی سراسر رنج است و قرار نیست من به راحتی به همه چیز برسم. تلاش می کنم اگر هم نشد ناراحت می شوم نه افسرده. شما می توانید به راحتی این توقعات غیر منطقی و محکوم به شکست را در خودتان ببینید. ضمن اینکه باید بدانید رهایی از آنها نیازمند زمان و تلاش زیادی است. حقوق معنوی محفوظ و ذکر منبع با کتابشناسی زیر بلامانع است: لازاروس، کلیفورد. (1395). سه انتظارغیرمنطقی افراد ناراضی. عاطفه محمدصادق (مترجم). برگرفته در روز؟؟ سال؟؟ از سایت مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره زندگی http://mrmz.ir/ مطلب قبلی دکتر حسام شاهمرادی مطلب بعدی 5 دروغی که نباید به خودتان بگویید چاپ 6371 به این مطلب امتیاز دهید: 2/0 تگ ها: افراد ناراضی انتظارات لطفا برای ارسال نظر وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید