تبریک خدمت آقای دکتر مرتضی کشمیری بهمن 23, 1399 0 5144 تبریک خدمت آقای دکتر مرتضی کشمیری جناب آقای دکتر مرتضی کشمیری مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره زندگی، نایل شدن به دکتری تخصصی روانشناسی بالینی را خدمتتان تبریک عرض مینماید.
پیام تسلیت خرداد 22, 1399 0 10710 پیام تسلیت مرکز مشاوره ی زندگی با نهایت تاسف و تاثر درگذشت برادر گرامی جناب آقای دکتر مرتضی کشمیری را خدمت ایشان و خانوادهی محترمشان تسلیت عرض نموده و صبر جزیل برای ایشان آرزومند است.
ساعت کاری مرکز مشاوره زندگی در خرداد ۱۳۹۹ اردیبهشت 03, 1399 0 6808 ساعت کاری مرکز مشاوره زندگی در خرداد ۱۳۹۹
پیامی کوتاه به مراجعان: مشاورههای غیرحضوری هم اثربخش هستند. فروردین 20, 1399 0 7735 پیامی کوتاه به مراجعان: مشاورههای غیرحضوری هم اثربخش هستند. دکتر حمید پورشریفی - روانشناس سلامت - مدیر مسئول مرکز مشاوره زندگی
اطلاعیه مرکز مشاوره زندگی در مورد مشاوره غیرحضوری اسفند 05, 1398 0 5629 اطلاعیه مرکز مشاوره زندگی در مورد مشاوره غیرحضوری
کارگاه های عموم مهر 19, 1396 0 21513 کارگاه های عموم فرزند پرورری - مقابله با اهمالکاری - مدیریت خشم - ارتباط موثر بین فردی - تربیت جنسی - آموزش جراتمندی - مهارت های ارتباط موثر زناشویی
مدیر سایت / دوشنبه, 20 شهریور,1396 / دسته بندی ها: مقالات روانشناسی, مطالعه برای متخصصان نُه عادت ایجاد همدلی در کودکان و نوجوانان نه عادت ایجاد همدلی در کودکان و نوجوانان توسعه همدلی عادت1: سواد عاطفی. آموزش سواد عاطفی به عنوان دروازه ای برای همدردی است ، به طوری که کودکان می توانند احساسات و نیازهای دیگران را در زبان بدن ، لحن صدا یا علامت های صورت (بیانات چهره ) تشخیص دهند و درک کنند. . عادت 2: هویت اخلاقی. کمک به بچه ها که کدهای اخلاقی و مراقبت از ذهنشان را توسعه دهند، به طوری که آنها بیشتر به ارزشهای مراقبتی دست می یابند که به درستی آنها را هدایت می کند و همدلی آنها فعال می شود که احساس دیگران را درک کنند و به آنها کمک کنند. عادت 3. چشم انداز گرفتن. توانایی گسترش دادن چشم انداز کودک و نظریه ذهن است تا کودکان بتوانند با کفشهای دیگران گام بردارند و خودشان را جای آنها بگذارند تا احساسات، افکار و دیدگاه های دیگران را درک کنند. عادت 4. تصورات اخلاقی. بالابردن استفاده از تصاویر عاطفی در هنر وادبیات ، فیلمها ، خبرها و تصاویر الهام بخشی که منبعی برای کمک به کودکان برای درک و افزایش همدلی است. تمرین همدلی عادت 5. خود تنظیمی. کمک به کودکان که راه های مدیریت هیجانات قوی را یاد بگیرند و پریشانی های و ناراحتی های شخصی خود را کاهش دهند که بتوانند راه همدلی را باز بگذارند و از شکاف هایی که همدلی را کاهش می دهد دوری کنند. در این صورت احتمال بیشتری برای همدردی وکمک به دیگران وجود دارد عادت 6. تمرین مهربانی. توسعه و تمرین مهربانی و رفتارهای به نفع اجتماع که کودکان را نسبت به رفاه و احساسات دیگران علاقمند میکند و به احتمال زیاد این امر باعث تلاش برای کمک به دیگران ، حمایت و راحتی دیگران است. عادت 7. همکاری ترویج کار گروهی و توانایی های مشترک برای همکاری کودک با دیگران جهت دستیابی به هدفی مشترک که به نفع همه ی آنهاست وترویج "ما" در ذهن کودک به جای "من " . "همدلی" را زندگی کنید عادت8-شجاعت اخلاقی. ارتقاء و ترویج شجاعت اخلاقی و آموزش آن به فرزندان که روی به کار گیری مهارت ها ثابت قدم باشند؛ هوشیاری و آگاهی از موقعیت و وضعیت موجود در جهت تقویت آنها به صحبت کردن، گام برداشتن و کمک به دیگران در موقعیت ها است. عادت 9. توانایی های رهبری مهربان بودن. تقویت توانایی های رهبری نوع دوستانه برای ایجاد انگیزه برای متفاوت بودن با دیگران، صرفنظر از اینکه چقدر این کار و گام کوچک باشد، آنها شانس خود را برای تبدیل شدن به سازندگان اجتماعی ( کسانی که جامعه خود را بهتر بسازند)، تقویت می کنند. حقوق معنوی محفوظ و ذکر منبع با کتابشناسی زیر بلامانع است:بوربا، میکله. (1396 ) نه عادت همدلی در کودکان و نوجوانان. شادی شمس راد (مترجم). برگرفته در روز؟؟ سال؟؟ از سایت مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره زندگی http://mrmz.ir/ مطلب قبلی اعتیاد: آن چه کاخ خوشبختی ام را ویرانه کرد مطلب بعدی اجازه نده لبخند دیگران تو را گول بزند چاپ 11519 به این مطلب امتیاز دهید: 5/0 لطفا برای ارسال نظر وارد سایت شوید یا ثبت نام نمایید