-
کارگاه آموزشی فشرده "تحول تفکر و فنون روان پويشي در روان درماني: از فرويد تا دوانلو"، دکتر نیما قربانی، 20 ساعت، پاییز 1387
-
کارگاه آموزشی "SPSS مقدماتی"، دکتر مجتبی حبیبی، 20 ساعت، پاییز 1388
-
کارگاه آموزشی "SPSS پیشرفته"، دکتر حجتالله فراهانی، 10 ساعت، بهار 1389
-
کارگاه آموزشی "ارزشیابی بالینی و عینی شخصیت با استفاده از SWAP-200" ، دکتر نیما قربانی، 10 ساعت، پاییز 1388
-
کارگاه آموزشی "درمانهای شناختی-رفتاری اختلالات هیجانی"، دکتر لادن فتی، دکتر فرشته موتابی (مرکز سگال)، 112 ساعت، 89-1388
-
کارگاه آموزشی "درمان فراشناختی اختلالات هیجانی: اختلال اضطراب فراگیر و وسواس فکری و عملی"، دکتر شهرام محمدخانی (مرکز سگال)، 17 ساعت، تابستان 1389
-
کارگاه آموزشی "مداخلات شناختی- رفتاری در خودکشی"، دکتر لادن فتی، دکتر فرشته موتابی (مرکز سگال)، 8 ساعت، تابستان 1389
-
کارگاه آموزشی "درمان شناختی- رفتاری کمالگرایی"، دکتر لادن فتی، دکتر فرشته موتابی (مرکز سگال)، 8 ساعت، تابستان 1389
-
دوره تربیت مربی "آموزش مهارتهای زندگی برای بزرگسالان"، دکتر لادن فتی، دکتر فرشته موتابی (مرکز سگال)، 112 ساعت، 90-1389
-
کارگاه آموزشی "زوجدرمانی شناختی- رفتاری"، دکتر لادن فتی، دکتر فرشته موتابی (مرکز سگال)، 40 ساعت، تابستان 1391
-
کارگاه آموزشی "فنون و درمان شناختی- رفتاری خیانت در روابط زناشویی"، دکتر فرشته موتابی (مرکز سگال)، 40 ساعت، زمستان 1391.
-
کارگاه آموزشی "بهوشیاری و رواندرمانی: نظریه و عمل"، دکتر نیما قربانی، امیر ایمانی (دانشگاه تهران)، 4 ساعت، زمستان 1391.
-
کارگاه آموزشی "درمان پویشی، فشرده و کوتاه مدت"، دکتر نیما قربانی، 12 ساعت، بهار 1392.
-
سوپرویژن درمان پویشی، فشرده و کوتاهمدت، دوره 1، بلوک 1، زیرنظر دکتر نیما قربانی، 15 ساعت، زمستان 1392.
-
سوپرویژن درمان پویشی، فشرده و کوتاهمدت، دوره 1، بلوک 2، زیرنظر دکتر نیما قربانی، 15 ساعت، بهار 1393.
-
کارگاه آموزشی درمان پویشی، فشرده و کوتاهمدت، جان فردریکسون، 12 ساعت، دبی، جولای 2014.
-
Ghorbani, N., Watson, P. J., Chen, Z., Noorbala, F. (2012). Self-Compassion in Iranian Muslims: Relationships With Integrative Self-Knowledge, Mental Health, and Religious Orientation, International Journal for the Psychology of Religion, 22:2, 106-118.
-
Noorbala, F., Borjali, A., Ahmadian-Attari, M.M., Noorbala, A.A. (2013). Effectiveness of compassionate mind training on depression, anxiety, and self-criticism in a sample of Iranian depressed Patients (2013). Iran J Psychiatry. 8:3: 113-117.
-
نوربالا، فاطمه؛ برجعلی، احمد؛ نوربالا، احمدعلی (1392). اثر تعاملی شفقتبهخود و نشخوارفکری بیماران افسرده در درمان مبتنیبرشفقت. دانشور پزشکی، سال بیستم، شماره 104، 77-84.
-
نوربالا، فاطمه؛ سعیدی، ضحی؛ حمزوی، فاطمه (1393). معرفی یک ابزار: آزمون تداعی ضمنی. فصلنامه رویش روانشناسی. سال سوم، شماره 6، 43-56.
-
Tahbaz, S., Nabavi, S. M., Behjati, Z., Nourbala, F., Sadeghi, S., Saeedi, Z. (2012). Cognitive performance in a cohort of MS patients in comparison to the healthy subjects: An assessment with BRB-N from Iran. 22nd Eropean Neurological Society Congress, 9-12 June 2012.
-
Nabavi, S. M., Tahbaz, S., Behjati, Z., Nourbala, F., Sadeghi, S., Saeedi, Z. salahesh, A. (2012).Correlation between cognitive dysfunction, fatigue, depression and disability Status in a cohort of multiple sclerosis. 22nd Eropean Neurological Society Congress, 9-12 June 2012.
-
Saeedi, Z., Noorbala, F., Hamzavi Abedi, F., Behjati, Z. (2011). The role of perceived parenting style temperament in predicting early maladaptive schemas. 7th International Congress Psychotherapy “Clinical Science”, June 02-05, 20011.
-
Hamzavi Abedi, F., Saeedi, Z., Noorbala, F., Behjati, Z. (2011). Depressive symptoms; The role of early maladaptive schemas and temperament. 7th International Congress Psychotherapy “Clinical Science”, June 02-05, 20011.
-
Behjati, Z., Saeedi, Z., Noorbala, F., Enjedany, E., Aghaie Meybodia, F. (2011). Integrative Self-Knowledge and Mental Health. Procedia - Social and Behavioral Sciences 30, 705 – 708.
-
Aghaie Meybodia, F., Saeedi, Z., Behjati, Z., Noorbala, F., Dastbaravardecb, A., Enjedany, E. (2011). Reliability and validity of a Farsi version of 18- item Mental Health Inventory. Procedia - Social and Behavioral Sciences 30, 1425 – 1429.
-
Hamzavi Abedi, F., Noorbala, F., Saeedi, Z. (2010). Stereotypical beliefs about sex role-typed occupations and the mediating effect of exposure to counter stereotypic examples in Iranian students. Procedia - Social and Behavioral Sciences, 5, 1425-1428.